20140926

First Giveaway : Giveaway Contest

Assalamualaikum and Peace be Upon You

Kata hiatus~ Yep, memang hiatus. Tapi disebabkan esok cuti, mak saya bagi peluang. Yeay! ^_^ Selama ni pun memang selalu curi-curi on. :p Jadi, jangan hairan jika saya yang berstatus; hiatus ini menjengah blog anda-anda ya. Jangan pula fikir roh saya yang sedang rindukan internet tu pula~ :D

p/s: Banyak lagi anda-anda yang baik hati tag saya untuk yang lain-lain. Saya dah tengok, tapi malas nak join. -_- But! Giveaway ni tamat esok (12.00 a.m.), jadi kenalah join awal-awal. Thanks Anisyamir kerana tag. ;)


Hadiah-hadiahnya~


Comel gila kan? Wuu~ Bestlah siapa yang dapat. >_< 

Loket bentuk love dan buku nota comel. Kebetulan, sejak kecil saya suka rantai macam tu. Yalah, waktu kecil apa sangatlah impiannya. Balik-balik jadi princess. Balik-balik jadi Barbie. Mengaku sajalah~ =P Saya juga sedang cari buku nota sekarang. (Sebab selalu tulis novel dalam buku nota sekolah sahaja. Sadis bukan?)

4 Blogger perempuan yang ditag~ (Sebab hadiahnya pun untuk perempuan. :p)




2 comments

  1. semoga berjaya....

    terima kasih sebab follow saya. saya dah follow awak balik. :)

    ReplyDelete
  2. singgah dari segmen yang sama

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/09/first-giveaway-giveaway-contest.html

    ReplyDelete