20140921

Contest Blog Comel By: Shedaucu

Assalamualaikum and Peace be Upon You

Saya? SAYA MASUK CONTEST NI? *cough, cough* Macam tak sesuai saja.. Yalah, baca tajuk. Ramai lagi pencabar-pencabar lain yang blog mereka ohsem and cute. Jadi kenapa tiba-tiba saya mahu masuk pula? Memang banyak sebab.. Antaranya,

1. Mungkin akan hiatus lagi nanti. Tarikh 30 September [UPSR] makin mengahampiri. Kenalah buat persiapan sikit. Oleh itu, hari ni saya berusaha publish entri sebanyak mungkin, buat tatapan kalian waktu saya tiada nanti~ (Syahdunya bunyi)

2. Dah ramai puji blog ni comel. And I was like.. :) Masuk sajalah~ XD

3. Tengok senarai hadiah dia, wow wow wow! Random pun ada hadiah? wow wow wow! :o

4. Dapat naikkan trafik.. tak rugi apa-apa pun join! Rugi masa saja~ :3

5. Blog ni baru bertukar rupa [walaupun tak banyak sangat..]. Jadi, saya mahu minta pendapat yang pakar tentang rupa baru ini, dan apa yang perlu diubahsuai~ :D

(Sape Nak Join Tekan Banner Atas)

Contest Blog Comel By: Sheda Ucu  Di Anjurkan Oleh Sheda Ucu 
 Bermula 15 september  hingga 15 oktober Dengan Penaja Bersama 


4 comments

  1. blog nih cute..mesti mnang pnya..All the best...chaiyok chaiyok for ur coming UPSR...do the best!

    ReplyDelete
  2. tq dear comel hihi good luck ye

    ReplyDelete
  3. haii.. singgah n follow dari segmen yang sama :D

    ReplyDelete
  4. singgah sini

    http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/contest-blog-comel-by-sheda-ucu.html

    ReplyDelete