20141128

Freebies: Chibi Muslimah {Part 1}

Assalamualaikum and Peace be Upon You ✌

Aduhh. Segan betullah. Segan sangat dengan para bloggers semua. Masih sudi lawat abandoned blog ni. Setiap hari mesti ada sahaja pending comments. 


Sorry, masih tiada mood untuk berblogging. Setiap kali cuba nak balas jejak, baru satu dua dah close tab. Then melukis atau main game. Hoho. -..- 

Mungkin sebab dah jumpa perkara yang lebih menarik untuk dibuat. Grr. :p Ngee~ Sebab dah terlukis ni, tak tahu nak buat apa,.. Nah freebies. ^v^

AMARAN UNTUK COPYCAT!! AKU TAK HALALKAN JIKA KAU AMBIL TANPA CREDIT! KAU TAK TAHU BETAPA SUSAHNYA LUKIS GUNA MOUSE 100%! -_-

(Bila nak dapat tablet ni.. Senang sikit kerja. T^T Ada yang sudi belanja tak? Cet~! ;p)



Biru

Coklat

Hijau

Kelabu

Kuning

Merah (Tapi macam pink je..)

Oren...?

Pink

Ungu

Credit: Corak tudung | Tutorial mata | Fesyen tudung
 

p/s: Kenapa nama entri ni part 1? Sebab aku ada save base dia, so nanti mungkin nanti aku akan buat freebies lain, tapi gaya sama. Faham tak? =3= Alah, maksudnya macam orang yang sama tukar-tukar bajulah~ =p

p/s(2): Kalau ambil jangan lupa komen ya. Nak tengok berapa ramai yang suka. ;)

p/s(3): Nak request warna pun boleh. Nanti, InshaALLAH kalau free aku update. =D

11 comments

  1. Oren cantik ^^"

    Wish we could be friends. Please visit and follow my page at http://samplevody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Cantiknya! :D Saya ambil ya Niya :)

    ReplyDelete
  3. comey !

    Jemput join segmen CN yer ;)

    http://www.cekgunorazimah.com/2014/11/segmen-bloglist-januari-2015-by-cn.html

    ReplyDelete
  4. Saya suka biru ! Lembut warnanya ^^

    ReplyDelete
  5. Comel !!! Anis suka warna kelabu !

    ReplyDelete
  6. comelnya.. pandai lukis. dh lama xlukis doodle :D

    ReplyDelete