20140527

Kenapa Lama Tidak 'Update'?

Assalamualaikum

Soalan: Kenapa lama tidak update?

Jawapan: Saya boleh beri 3 sebab yang kukuh lagi kan konkrit untuk menjawabnya.

1. SIBUK
2. SIBUK
3. SIBUK


Okey, gurau. Mari kita mulakan semula. ;)

Assalamualaikum dan hai dunia (Dunia lah sangat, padahal diri sendiri sahaja yang baca.)! Saya, penyamar yang menggunakan nama Barniyah Ammara sebagai mangsa, ingin mengistiharkan bahawa blog ini sudah ditinggalkan selama 1 bulan 5 hari! Yeayy!!! (^_^")


Kini... Tibalah masanya... *main dram* Saya menjawab soalan Encik Mimpi Angan-angan tadi ya! Saya ada beberapa sebab yang lembik seperti jeli untuk mempertahankan kesalahan saya itu. (T_T) (Amboi, sudah seperti pesalah di mahkamah pula!)

Okey..Serius Niya. Fokus Niya. Sudahlah buat silap, dengan selambanya pula loyar buruk. Eh, sekejap. Sudah panjang membebel tetap tiada gambar? *tukar topik* Nah saya bagi.

'Back to the topic again'! Arghh..

Sebab 1:Sibuk dengan Untuk Suka-suka Sahaja


Sebab 2:
Sibuk dengan My Candy Love & Star Project


Sebab 3:
Sibuk dengan Youtube

Tamat sudah... Bwahahaha~
(Sudahlah lama tidak 'update', 'post' pun pendek sahaja. Apa daa~

1 comment